ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

برگزاری لیگ والیبال نونهالان خراسان رضوی| سروقامتان کوچک در مهران

  • کد خبر: ۸۸۸۵۵
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
برگزاری لیگ والیبال نونهالان خراسان رضوی| سروقامتان کوچک در مهران
رقابت‌های لیگ والیبال نونهالان استان خراسان‌رضوی در سالن قدیمی شهر در دست برگزاری است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسابقات لیگ والیبال نونهالان خراسان‌رضوی در سالن مهران مشهد آغاز شده است و حالا سروقامتان چهارده‌ساله هیجان را بار دیگر به سالن قدیمی والیبال شهر هدیه کرده‌اند؛ سالنی که به‌واسطه همه‌گیری ویروس کرونا حالا دیگر نزدیک به یک‌سال‌و‌اندی است چراغش خاموش بود.

برگزاری رقابت‌های والیبال قهرمانی استان در رده سنی نونهالان آن‌هم با حضور ۲۶ تیم از این هفته در دستور‌کار هیئت والیبال خراسان‌رضوی قرار گرفته است تا آینده‌سازان این رشته ورزشی برای یک هیجان شش‌هفته‌ای به صف شوند، مسابقاتی که در یک سالن و به‌صورت هم‌زمان ۳ بازی انجام می‌شود. ۳ بازی بر روی ۳ تور در سالنی که یادآور خاطرات تلخ و شیرینی برای والیبال این خطه است؛ سالن مهران مشهد.

۲۶ تیم ۲ دُزی در ۲ گروه

لیگ والیبال نونهالان استان در رده سنی کمتر از ۱۵‌سال برگزار می‌شود. طبق آیین‌نامه این مسابقات، بازیکنان حاضر در تیم‌ها باید متولدان ۱۱‌دی ۱۳۸۵ به بالا باشند. رقابت‌هایی که با استقبال خوب خانواده و شرکت ۲۶ تیم در ۲‌گروه سیزد‌ه تیمی آغاز شده و قرار است طی ۶ هفته به‌صورت دوره‌ای در جریان باشد. به گفته حمید جوانبخت، دبیر هیئت والیبال خراسان‌رضوی، یکی از مسائل مهم این دوره از مسابقات به‌خاطر همه‌گیری کرونا، رعایت اصل تزریق ۲ دُز واکسن و به‌کارگیری دستورالعمل‌های سخت گیرانه بوده که گویا به‌خوبی اجرایی شده است.

جدال شهرستانی‌ها با مشهدی‌ها

در این دوره از بازی‌ها ۱۵ تیم از مشهد و ۱۱ تیم شهرستانی حاضرند. تیم‌هایی از شهرستان‌های تایباد، نیشابور، تربت‌جام و حیدریه، جوین، مه‌ولات، قوچان و درگز در این مسابقات به جدال با مشهدی‌ها می‌روند که برخی شهرستان‌ها مثل تایباد ۲ تیم در مسابقات دارند. به‌خاطر برگزاری مجتمع مسابقات در مشهد، این تدبیر ازسوی برگزار‌کنندگان اندیشیده شده است که هر هفته هر تیم ۳ بازی از صبح تا شب در سالن مهران برگزار می‌کند و بعد تیم‌های شهرستانی تا زمان برگزاری بازی‌های هفته بعد به شهرشان برمی‌گردند.
۶ هفته و ۶ جمعه که تکلیف قهرمان را در ۲‌جدول گروه «الف»‌و «ب» مشخص خواهد کرد.

امتیاز‌۲۱ و تیم‌هایی برای آینده

بر اساس قوانین برگزاری مسابقات والیبال المپیاد‌های نونهالان در کشور، این مسابقات نیز به صورت ۲‌ست از ۳ ست و با امتیاز‌۲۱ برگزار می‌شود و چنانچه کار به ست سوم کشیده شود، تیم‌ها باید به امتیاز‌۱۵ برسند. همچنین قرار است در پایان این مسابقات، دوسه تیم به المپیاد‌های کشوری معرفی شوند و یک تیم به‌عنوان بهترین تیم شهرستانی و یک تیم با افتخار بهترین تیم مشهدی در رقابت‌های کشوری به‌عنوان نمایندگان استان خراسان‌رضوی اعزام شوند. همچنین بناست هیئت والیبال خراسان‌رضوی تیمی متشکل از بهترین‌های این تورنمنت را به‌عنوان تیم منتخب استان راهی مسابقات قهرمانی کشور کند و روی آن سرمایه‌گذاری ویژه‌ای انجام بدهد.

۳ تیم فاتحان هفته نخست

هفته نخست رقابت‌های لیگ والیبال استان با کامیابی ۳ تیم در بالای جدول به پایان رسید. در پایان مساباقت هفته اول این پیکارها، تیم‌های البرز الف، پیکان الف، تایباد و تربت جامبه‌ترتیب توانستند با کسب بهترین نتایج بالانشین گروه‌شان باشند. باید دید این تیم‌ها آیا مدعیان واقعی فتح این جام هستند یا در هفته‌های آینده در جایگاه تیم‌ها جا‌به‌جایی ایجاد خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->